niedziela, 7 października 2012

Praca w urzedzie

Szukam pracy. Nie ma .totalne zero wieje pustkami na rynku pracy. MM każe się nie spieszyć. Ze teraz zima,ze damy radę. Ja ze maly chce do dzieci ze jest taki cudowny i wspanialy ze tak lubi ludzkie towarzystwo i tak dalej.Po ostatnich przebojami chorobowych nie spiesZe się już tak mocno jednAk staram się być na bieżąco. Postanowilamsprobowac i złożyć papiery do jakiegoś tam urzędu. Praca stabilna, bezstresowa, niedaleko ,same plusy dla mamy i jej synka. napisałam się, mm nadrukowal. Zgubilam się ale trafiłam. Dwie panie jak z filmu , zajęte przeglądanie, papierkow z prawej na lewo , nie patrząc mi w oczy wyciągnęli lapki,ze tam mam położyć kopertę. Na pytanie edy mogę się spodziewać ewentualnego telefonu, miałam na myśli zaproszenie na rozmowę, uslyszAlam:
"wyniki rekrutacji bedą opublikowane na naszej stronie"

:)))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz