wtorek, 26 kwietnia 2011

Fora mamowe

Szukam opinii na forum na temat wagi swojego boba. I innych tematów, oby tylko poczytać jak to jest u innych mam i jakie to one mają w głowie problemy mamowe. Tak, dołączyłam. Przeszłam na druga stronę barykady, chociaż jeszcze pamiętam i rozumiem jak to jest i wiem o co chodzi MJ, gdy mi tłumaczy ,że zasypiała  z nudów jak my rozmawiałyśmy  na tematy ustawień dziecka , szkół rodzenia, szpitali, lekarzy, usg itd itp. Mimo tego jednak że pamiętam, forum moda i uroda skutecznie zajęło pozycję daleko w tyle za forami dla mam.

Wracając do tematu. Odnoszę wrażenie,że na forach dla mam odzywają się:

- mamy które maja problemy - 1% ogółu
- takie,które nie mają
- takie,które nie są mamami,ale mają problemy

A odpowiadają im:
- mamy, które chcą pomóc -1% ogółu
- mamy, które nie wiedzą czego chcą
-  takie co chcą,ale nie są mamami

 A nie odzywają się takie co przekonały się,że pod względem wagi jej cudowne dziecko nie odbiega od normy po czym ida konsumować cokolwiek się znajdzie w lodówce oby dużo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz