czwartek, 13 września 2012

Chory Bejbik

Jak dziecko jest chore to mama musi być twarda i się nie poddawać. Dziecko choruje na katar raz na 6 miesięcy więc jak dziecko z bólu nie może wstać, to mama już nie jest twarda. 7 dni koszmaru zdaje się nie mieć końca. Gdy już produkowałam wpis o spełnianiu marzeń MM co i jak wygląda ...Bejbik załapał wirusa. Trudno mi było w to uwierzyć. No bo jak można pozwolić na to co się wydarzyło mojemu Bejbikowi....Można. Odbyłam kolejną lekcję która dzięki MM, teściom i Mamie jakoś nie dala mi umrzeć, chociaż na własne żądanie zabrałam Bejbika do domu ze szpitala żeby nie umrzeć.
Bejbik wrócił do domu dzisiaj ze szpitala teściowego, szaleństwu nie było końca. Ja tylko nie mogę spać ale okazuje się ,że można nie spać 7 dni i jeszcze jeden dłużej.
Bejbik jak usłyszał sygnał sms przyniósł telefon z okrzykiem "tatatatata" a ja że tak,że tata pisze,że kocha i wraca do Bejbika.

A na to wszystko lekarz,że jak dziecko ząbkuje,to jest osłabione. Cieszę się,że trójka powitała świat,ale jeszcze 3 idą.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz