wtorek, 17 lipca 2012

Czas wolny

Dziecko śpi.

Jak zwykle zastanawiam się, którą książkę dokończyć:
- Marzenia i tajemnice
- Encyklopedia zdrowia dziecka
-Rozwój psychiczny - tez dziecka
-Instrukcja obsługi - wózka, aparatu czy kamery
- Summerhill School

W międzyczasie zajrzałam na merlina, wiadomo, i sobie zamówiłam Stuhra Niedźwiedzkiego, Manna i Czubaszek (na wakacje). Zawartość koszyka mnie uszczęśliwiła i na myśl o rozpakowaniu kurierskiej wysyłki dostałam wypieków.
Przy płatności poszłam po rozum do głowy. Przecież jestem nadal bezrobotną matką z dochodami nie uwzględniającym wybryków mojej fantazji. Jeszcze trochę....Wpisuję moje wypieki na polikach na listę. Obok laptopa :)!!!!!Yesssss. Naprawdę dawno nie byłam taka szczęśliwa!!!!Mam znowu marzenia!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz