poniedziałek, 16 lipca 2012

Pakowanie wakacje - start

Zaczęłam sortowanie ciuszków dla I., przy okazji pakowanie. Nie wiem jak się z tym pomieścimy, chociaż sister się przetransportuje autobusem. I tak jedna cała torba niebieska z przeprowadzki z ciuszkami po I., komputer, laptop, moje aparaty i kamera, Bejbiego krzesełko, wózek i łóżeczko. Bejbiego zabawki i ubranka do noszenia. Moje ubranka i zabawki czyli kosmetyki. Kocyki, kubki, moje książki, torebki oraz buty na koturnie jakby mnie I. chciała gdzieś zaprosić.....:)no i oczywiście pierdoły czyli mydło i powidło...MM się smuci,że się pakuję bo to oznacza ,że nie mogę się doczekać. I oczywiście nie dociera,że ja muszę mieć wszystko sprawdzone zaplanowane i wymierzone. Ale to prawda. cieszę się:)

2 komentarze:

  1. na drogę powrotną też przygotuj torbę bo ja już następne mam spakowane dla Bejbika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde:)Bejbik jak model dzięki cioci wygląda!!

    OdpowiedzUsuń